Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Le akarsz mondani a vásárlásról vagy vissza akarod küldeni a megvásárolt terméket? Az eladó a kifizetett termék esetében akkor téríti vissza a pénzt, ha:
- a kifizetett vásárlást törlöd
- visszaküldöd a terméket és az eladó elfogadja a visszaküldést.
Az eladó visszatéríti a termék árát és a legolcsóbb szállítási költséget, amely abban az ajánlatban volt elérhető, amelyben a terméket megvásároltad.
Milyen gyorsan téríti vissza az eladó a pénzt
Az eladónak meghatározott idő áll a rendelkezésére a pénz visszatérítéséhez:
A kifizetett vásárlás törlése - ha vásárolsz és a vásárlás ellenértékét kifizeted, majd ezt követően törlöd, az eladónak 48 óra áll a rendelkezésre a befizetésed visszatérítésére.
A vásárlás visszaküldése - ha vásárolsz és a megrendelés ellenértékét kifizeted, majd ezt követően lemondasz a vásárlástól, az, hogy az eladó milyen gyorsan téríti vissza a pénzed, attól függ, hogy milyen okot adtál meg az űrlapon a visszaküldésre. Ha a termék már megérkezett hozzád és vissza szeretnéd küldeni, a befizetésed visszatérítésének gyorsaságát az is befolyásolja, hogy milyen gyorsan küldöd vissza a terméket az eladónak. Ha:
- elállsz a szerződéstől - az Allegro visszatérítési szabályzata szerint az eladónak 2-7 naptári nap áll rendelkezésére a pénz visszatérítésére, a visszaküldött küldemény kézhezvételétől számítva.
- reklamációt nyújtasz be - az eladónak a visszaküldött csomag kézhezvételétől számított 2-14 naptári nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a pénzt.
Mennyi lesz az eladó által fizetendő visszatérítés összege
Tudod már, hogy az eladó visszatéríti a termék árát és az ajánlatban szereplő legolcsóbb szállítási költséget. Ez azonban nem jelenti azt, hogy mindig visszakapod a teljes, vásárlásra fordított összeget.
Bizonyos helyzetekben az eladó, az általa meghatározott összeggel csökkentheti a visszatérítést - például, ha a visszaküldött termék szállítás közben megsérült vagy egyértelmű használati nyomok láthatók. Ha előfordul, hogy az eladó nem téríti vissza a teljes összeget, e-mailben megkapod a döntésének indoklását.
Az eladó nem köteles megtéríteni az általad viselt plusz költségeket sem - például ha az eladó által kínált legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választasz, akkor az eladó a legolcsóbb szállítási mód költségét téríti meg.
Honnan szerzel tudomást a pénzvisszatérítésről
Ha az eladó elrendeli a pénzvisszatérítést, erről e-mailben értesítünk. Az üzenetben információt találsz többek között arról, hogy mely vásárlásokra vonatkozik a visszatérítés, valamint a visszatérítés összegéről és módjáról.
A vásárlásod részleteiben is megtalálod a visszaküldéssel kapcsolatos információkat.
Milyen módon téríti vissza az eladó a pénzt
A pénzvisszatérítés módja függ attól, hogy milyen fizetési módot használtak a megrendelés kifizetésére. Azt, hogy az egyes fizetési módok esetében hogyan történik a pénz visszatérítése megtudhatod alább.
Betéti kártya
A visszatérített pénz a bankszámládra érkezik. A legtöbb bank esetében a visszatérítésről szóló információt a számlakivonaton vagy a számlatörténetben fogod látni, a visszaküldött termék vásárlási dátuma mellett. Miután a megrendelés kifizetésre került:
- Mastercard-dal - a pénzt legkésőbb 3 munkanapon belül megkapod
- VISA kártyával - a pénzt legkésőbb 7 munkanapon belül megkapod.
Hitelkártya
A visszatérített pénz a kártyádra kerül. Ha:
- Mastercard-dal rendelkezel - legkésőbb 3 munkanapon belül
- VISA kártyával - legkésőbb 7 munkanapon belül.
A legtöbb banknál a visszatérítésről szóló információt a kivonaton, vagy a tranzakciós előzmények között a visszaküldött termék vásárlási dátuma mellett találod. Bizonyos esetekben azonban nem közvetlenül a visszatérítés után fogod látni ezt az információt. Lehet, hogy csak az elszámolási időszak lezárása után válik láthatóvá.
Visszatérítés és kártyablokkolás
Ha időközben a kártyádat blokkolták, letiltották vagy inaktívvá vált, a pénz a bank technikai számlájára kerül. Visszanyeréséhez fordulj a technikai számla kezelőjéhez.
Azonnali átutalás
A visszatérített pénz arra a számlára kerül, amelyet a vásárláshoz használtál. Megkapod 3 munkanapon belül. A legtöbb banknál a visszatérítésről a számlatörténetben láthatsz információt a lekönyvelés dátumával együtt.
Hagyományos átutalás
A pénzvisszatérítést 3 munkanapon belül megkapod az általad megadott számlaszámra. Ha az átutalást egy intézményben (például bankban vagy postahivatalban) rendelted meg, a PayU e-mailben felveszi Veled a kapcsolatot, és bekéri a visszatérítéshez szükséges adatokat. A postai úton küldött pénzt legfeljebb 14 napon belül írják jóvá.
Mi a teendő, ha az eladó nem téríti vissza a pénzt
Ha visszaküldöd a terméket, és az eladó a meghatározott időn belül nem téríti vissza a pénzt, indíts Vitát. Az eladónak 24 órája van arra, hogy reagáljon a bejelentésedre. Ha nem reagál, kattints a [kérd az Allegro segítségét] gombra, és csatlakozunk a Vitához. Ha a Vita nem hozza meg az elvárt eredményt, használd az Allegro Protect -et, így a teljes tranzakció költségei megtérülnek.