Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Ha az eladóval való kacspolatfelvételi kísérleted és a félreértés tisztázása nem járt sikerrel, vitát indíthatsz.
Egy tranzakcióhoz csak egy vitát indíthatsz. A vitát lezárása után csak egyszer nyithatod újra. Erre az adott vásárlástól számított 2 éven belül lesz lehetőséged.
Nézd meg a vita időkereteit
Ha a vásárlástól számítva már eltelt 2 év (azaz 730 nap), nincs lehetőség vita indítására. Részletek megtekintése.
Ha megrendelésedben több ajánlatból vásároltál, a vitában csak azt az ajánlatot adhatod meg, amelyikkel probléma volt.
Hogyan indíthatsz vitát
- A Vásárlásaim lapon válaszd ki azt a megrendelést, amelyhez vitát akarsz nyitni.
- Lépj a megrendelés részleteire, és kattints a [vásárlással kapcsolatos probléma jelentése] opcióra.
- A következő lépésben add meg a vita okát. A listán szereplő opciók közül jelölj meg egyet:
- nem kaptam meg a terméket
- a megrendelés hiányos
- probléma van a termékkel
- probléma van a vásárlástól való elállással / a vásárlás törlésével
- nem lett visszatérítve a befizetett összeg.
- Bizonyos esetekben leírást is kérünk tőled a problémáról, hogy az eladó minden szükséges információt megkapjon. Ez megkönnyíti az eladó számára és számunkra a bejelentésedre való hivatkozást, és meggyorsíthatja az ügy megoldását.
A lefolytatott vitákat a Viták lapon találod.