Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Az Allegrón többféleképpen is felveheted a kapcsolatot az eladóval:
- a [Kérdésfeltevés] lehetőségre kattintva az ajánlati oldalon
- a Kérdezz a vásárlásról opción keresztül
- közvetlenül az elérhetőségein
- az Üzenetközponton keresztül
- Vita megnyitásával.
Kérdésfeltevés
Ha megrendelés előtt érdeklődnél az eladónál egy termékről vagy ajánlatról, használd a Kérdésfeltevés funkciót. A termék oldalán találod. Ez a lehetőség csak regisztrált felhasználók számára érhető el. Kérdés beküldéséhez be kell jelentkezned az Allegro fiókodba.
Kérdezz a vásárlásról
Lépj a Vásárlási előzmények lapon a kiválasztott megrendelésnél a vásárlás részleteire. A Kérdezz a vásárlásról opción keresztül tedd fel kérdésedet az eladónak.
A Kérdezz a vásárlásról opciót az e-mail értesítőben is megtalálod, amit vásárlás után küldünk neked.
Amikor az eladó válaszol neked, az üzenetét e-mailben is megkapod és az Üzenetközpontban is megtalálod.
Az eladó elérhetőségei
Minden egyes tranzakció teljesítésekor e-mailben elküldjük neked az eladó elérhetőségeit, köztük az e-mail-címét és a telefonszámát. Ha van Allegro-fiókod, a bejelentkezés után is megnézheted az adott információkat:
- a vásárlás előtt — az ajánlati oldalon, a Kapcsolat alszakaszban az Eladórólszakaszon belül (ha az eladó megadta az elérhetőségeit)
- a vásárlás után — a [Vásárlás részletei] lehetőségre kattintva az adott megrendelés mellett a Vásárlási előzményekben.
Üzenetközpont
Ha nem szeretnél kilépni az Allegro weboldaláról vagy az alkalmazásból, vedd fel a kapcsolatot az eladóval az Üzenetközponton keresztül.
Az Üzenetközpont nagyon könnyen kezelhető – a csevegés kényelmét és az e-mailezés nyújtotta lehetőségeket egyesíti. Itt találod az eladóknak küldött összes üzenetedet – az e-mailben küldötteket és a Kérdezz az ajánlatról és Kérdezz a vásárlásról opciókon keresztül küldötteket egyaránt. Az Üzenetközpontban az eladó válaszait is elolvashatod, és folytathatod vele a beszélgetést. Új üzenetekről értesítést kapsz, a levelezésedhez pedig a kapcsolatfelvételtől számított 6 hónapig férsz hozzá.
További információk az Üzenetközpontról.
Viták
Ha az általad megrendelt termék nem felel meg a szerződésben foglaltaknak, nem kaptad meg csomagot, vagy problémáid vannak a megrendelésed visszaküldésével— nyiss egy Vitát, amelynek keretében rendezheted a problémát az eladóval.
Adj meg minden információt és csatolj minden fájlt, amelyre szükség lehet a helyzet ismertetéséhez a Vita során. Az eladónak 24 órája van válaszolni neked (kivéve a szombatokat, vasárnapokat és ünnepnapokat). Minket is megkérhetsz, hogy vegyünk részt a Vitában, és segítsünk megoldani a problémát. További információk.