Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Az Üzenetközpont olyan kommunikációs lehetőséget biztosít a vevők és az eladók számára, amelynek köszönhetően nem kell elhagyniuk az Allegro weboldalt vagy az alkalmazást. Az Üzenetközpont egyesíti a kommunikátor, a csevegés és az e-mail funkciók előnyeit.
Az Üzenetközpontban találod az Allegron belül, az allegromail.pl és az allegromail.com tartománynévben létrehozott e-mail címek használatával folytatott levelezésedet – például az ajánlat oldalán a [Kérdés feltevése] opcióval küldött üzeneteket, valamint az eladók válaszait.
Több piacteret is használsz az Allegron?
Akkor az összes üzenetet megtalálod az Üzenetközpontban – függetlenül attól, hogy azok az allegro.hu, az allegro.pl, az allegro.cz vagy az allegro.sk oldalról származnak
.Nemzetközi piacon értékesítesz? Ha egy külföldi vevőnek a Vevő nyelvétől eltérő nyelven írsz, akkor az Üzenetközpontban automatikusan lefordítjuk neki az üzenetedet. Ez megkönnyíti neki a vásárlást, míg neked a tranzakció lebonyolítását.
Mit nyújt az Üzenetközpont
Az Üzenetközpont:
- gyors kapcsolatfelvételt biztosít a vevőkkel és az eladókkal
- nem kell elhagynod az Allegro weboldalt vagy az alkalmazást a postafiókban lévő üzenetek elolvasásához
- értesítések az új üzenetekről
- a csevegés kényelme és az e-mail nyújtotta lehetőségek egyben
- az Allegro különböző verzióiban is elérhető – számítógépen és mobilalkalmazásban
- egyszerre több piacon történő levelezés kezelése
átlátható megjelenés és egyszerű használat.
Hol található az Üzenetközpont
Az Üzenetközpontot a Fiók lapon és a Sales Center részben találod.
Hogyan működik az Üzenetközpont
Az új üzenetről szóló értesítést egy speciális ikonon látod, amelyet mindig a felső sávban találsz, a fiók neve és a kosár mellett.
Minden üzenetet megkapsz a postafiókodban, és az Üzenetközpontban is láthatod azokat.
Hogyan kell üzenetet írni
Üzenet írásához egyszerűen válaszolj a bejövő üzenetre, vagy hozzál létre egy új üzenetet.
- Kattints az [új üzenet] gombra.
- Töltsd ki az alábbi mezőket: felhasználónév (a címzett neve) és tartalom (legfeljebb 2000 karaktert használhatsz). Hozzáadhatod az ajánlat számát is.
- Küldd el az üzenetet – egyszerűen használd az ENTER billentyűt (a billentyűzeten) vagy a nyíl gombot.
Milyen funkciókat használhatsz
Az Üzenetközpontban:
- szűrheted az üzeneteket az alábbiak szerint:
- a címzett felhasználóneve – add meg a teljes nevét
- olvasatlan üzenetek
- megválaszolatlan üzenetek
- elektronikus postáról küldött üzeneteket fogadhatsz a mellékletekkel együtt
- mellékletek letöltése pdf formátumban és grafikus formátumban, mint: gif, bmp, tiff, jpeg, jpg, png
- üzenetek törlése – a címzett számára továbbra is láthatóak maradnak
- egyes üzenet tartalmának másolása
- üzenetek lefordítása több mint 170 nyelvről lengyel, angol vagy ukrán nyelvre.
Hogyan kell lefordítani az üzeneteket
Ha egy üzenet más nyelven van, mint amit a beállításoknál beállítottál – lefordíthatod lengyelre vagy angolra. Kattints a [fordítás] vagy a [translate] gombra az üzenet alatt.
Ha az [eredeti szöveg megjelenítése] vagy a [show original text] opcióra kattintasz – az üzenetet ismét az eredeti nyelven fogod látni.