Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák {exampleOfTechStack}} használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Ha nem sikerült kapcsolatot teremteni az eladóval vagy a probléma tisztázása nem járt sikerrel, akkor vitát indíthatsz.
Mik azok a viták és hogyan működnek
Ha a csomag nem érkezett meg hozzád, a kapott termék nem felel meg a leírásnak, vagy a szállítási költség téves, akkor nyiss meg egy vitát. Ott leírhatod a problémádat, és feltöltheted az összes szükséges dokumentumot, visszaigazolást és fényképet. Ez megkönnyíti a kommunikációt az eladóval, és segít gyorsabban megoldani a problémát.
Egy termékhez csak egy vitát indíthatsz. A vitát lezárása után csak egyszer nyithatod meg újra, amelyet legfeljebb az adott vásárlástól számított 2 éven belül tudsz megtenni.
Nézd meg a vita időkereteit
Ha a vásárlástól számítva már eltelt 2 év (azaz 730 nap), nincs lehetőség vita indítására. Részletek megtekintése.
Ha megrendelésedben több ajánlatból vásároltál, a vitában csak azt az ajánlatot adhatod meg, amelyikkel probléma volt.
Hogyan indíthatsz vitát
- A Vásárlásaim lapon válaszd ki azt a megrendelést, amelyhez vitát akarsz nyitni.
- Lépj a vásárlás részleteire, és kattints a [panasz vagy hiba benyújtása] opcióra.
- Válaszd ki milyen típusú panaszt szeretnél tenni.
- A következő lépésben válaszd ki a vita okát. A korábban kiválasztott jelentéstípustól függően válassz ki egy lehetőséget a listából.
- Bizonyos esetekben leírást valamint fényképet is kérhetünk tőled a problémáról, hogy az eladó minden szükséges információt megkapjon. Ez megkönnyíti az eladó számára és számunkra a bejelentésedre való hivatkozást, és meggyorsíthatja a probléma megoldását.
A lefolytatott vitákat a Viták lapon találod.
Egy vitában a válaszok mellett megjelenő Jogsértés bejelentése opciót is használhatod. Ezt akkor használd, ha a válasz a következőket tartalmazza:
- fenyegetés – például, ha megfenyegettek,
- pornográf tartalom.