Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák {exampleOfTechStack}} használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Mikor tehetsz panaszt
A termékkel kapcsolatos szerződésszegés miatt panasszal élhetsz, ha az általad megvásárolt termék:
- sérülten érkezett hozzád vagy nem működött közvetlenül a vásárlás után,
- hibája van,
- használat közben elromlott.
A vásárlástól számított 2 éven belül panaszt tehetsz az eladónál. Ezalatt az eladó köteles a terméket a szerződésben foglaltaknak megfelelővé tenni – például javítással vagy a hiba kijavításával.
Panasztétel módja, ha a termék nem felel meg a szerződésnek
Panaszodat a vásárlás részleteinél található űrlapon keresztül nyújthatod be.
- Nyisd meg a Vásárlási előzmények fület.
- Kattints a megfelelő rendelés melletti [vásárlás részletei] lehetőségre.
- Kattints a [panasz vagy hiba benyújtása] lehetőségre a termékinformációk alatt a panaszűrlap eléréséhez.
Az űrlapon válaszd ki a terméket, amelyre panaszt szeretnél tenni, és írd le részletesen a problémát. Mellékleteket is hozzáadhatsz, például fényképeket a sérült termékről vagy szakértői véleményt. Az űrlapon végezd el a kívánt megoldás kiválasztását.
Miután benyújtottad a panaszt, automatikusan vitát indítunk az eladóval – nyomon követheted annak menetét.
Mennyi ideje van az eladónak a panasz feldolgozására
Amikor az eladó megkapja panaszod, 14 nap áll rendelkezésére a válaszadásra. Ennyi időn belül döntést kell hozniuk, és tájékoztatniuk kell róla téged.
Termék visszaküldése az eladónak
Néha vissza kell küldened a terméket az eladónak, hogy ő dönthessen – különösen, ha a panaszod sérült vagy hiányos termékekre vonatkozik. Az eladó köteles a saját költségén átvenni tőled a terméket – például küldhet visszaküldési címkét, vagy saját maga is átveheti a terméket.
Ha úgy döntesz, hogy visszaküldöd a terméket az eladónak, hogy megjavítsák vagy kicserélhessék, akkor nem kell az eredeti csomagolást használnod. Ügyelj azonban arra, hogy a terméket tartalmazó csomagot megfelelően rögzítsd.
Hol ellenőrizheted panaszod állapotát
Panaszod állapotáról a Viták lapon tájékozódhatsz. Segítségével közvetlenül is kapcsolatba léphetsz az eladóval. Az eladónak 14 napja van panaszod feldolgozására.
Mi történik, ha az eladó elutasítja a panaszodat
Ha az eladó elutasítja panaszodat, vissza kell küldenie neked a terméket. Ezután bíróság előtt folytathatod az ügyet.
Mi történik akkor, ha az eladó nem foglalkozik a panaszoddal
Ha az eladó nem válaszol a vitában a panaszoddal kapcsolatban, kérhetsz tőlünk segítséget. Ha ez nem oldja meg a problémát, visszatérítést ajánlunk fel vásárlóvédelmi programunk – az Allegro Protect – keretében.