Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
A Vásárlási előzmények lapon megtalálhatod a megrendeléseidet eladók szerint rendezve, együtt kifizetett vásárlások és az egy csomagban elküldött vásárlások szerint.
Alapértelmezés szerint a megrendeléseket a legújabbtól a legrégebbiig jelenítjük meg – de rendezheted őket az eladók neve vagy a vásárlás összege szerint (szállítással együtt). Ezenkívül szűrheted a vásárolt termékek listáját a fizetés státusza alapján. Azt is ellenőrizheted, hogy mely csomagokat vetted már át, és értékelheted az eladót.
Bármely vásárlás esetén ellenőrizheted annak aktuális fizetés státuszát
- nincs kifizetve – nem töltötted ki a szállítási és fizetési űrlapot.
- függőben – kitöltötted a szállítási és fizetési űrlapot, de még nem történt fizetés, vagy még nem érkezett meg az eladóhoz.
- teljesült – az eladó megkapta a fizetésedet.
- törölve – törölted a fizetést, de még mindig megpróbálhatsz újra fizetni, ha az erre mutató opcióra kattintasz.
- fizetés elutasítva – a bank elutasította a fizetésedet, de továbbra is megpróbálhatsz újra fizetni, ha az erre mutató opcióra kattintasz.
- fizetés az Allegro Finance-en kívül – a fizetési lehetőségként a közvetlen fizetést választottad az eladó fiókjára
- utánvét – a személyes átvételnél történő fizetést vagy az utánvétet választottad.
Hogyan lehet fizetni a vásárlásokért a Vásárlási előzmények lapon keresztül
Ha a fizetés sikertelen, próbáld újra a Vásárlási előzmények lapon. Könnyen megtalálod a ki nem fizetett megrendelést – a lapon sárgával kiemelve fogjuk megjeleníteni az ilyen megrendelésre vonatkozó információkat. Amikor ki nem fizetett vásárlásokra kattintasz, csak az ilyen vásárlásokat fogjuk megjeleníteni.
Hogyan fizethetsz a vásárlásért a lapon keresztül
- Nyisd meg a Vásárlási előzmények fület.
- Kattints a [vásárlás részletei] opcióra a nincs kifizetve megrendelés alatt.
- Menj a fizetési szakaszhoz, és kattints a [Fizetés újrapróbálása] lehetőségre, majd fejezd be a fizetést az általad választott módszer szerint.
Hogyan tölthetsz le számlát egy vásárlásról
Ha az eladó kiállított egy számlát a megrendelésedhez, letöltheted a Vásárlási előzmények lapon. Keresd meg az ajánlatot a vásárlásaid listáján, és nyisd meg a Vásárlás részletei szakaszt. Ezután kattints a Vásárlás részleteinek lenyitására. A vásárlás összege alatt látni fogod a Számlák ikont – kattints rá, hogy megnyisd az ablakot a számlázási adatokkal és egy letöltés gombbal.
Hogyan rejthetsz el egy vásárlást a Vásárlási előzmények lapon
Egy vásárlás elrejtéséhez jelöljd ki azt, és kattints az [elrejtés] gombra. Ezt követően a vásárlás eltűnik a listából.
Az elrejtett vásárlásokat nem állíthatod vissza saját kezűleg. Ha azt szeretnéd, hogy a vásárlás ismét látható legyen a Vásárlási előzmények lapon, vedd fel velünk a kapcsolatot az űrlapon keresztül. Az üzenetben tüntesd fel, hogy milyen vásárlásra gondolsz – például, hogy milyen terméket vásároltál, vagy add meg az eladó felhasználónevét. A vásárlás részleteit a tranzakció után küldött értesítésben találod – próbáld meg megtalálni az e-mail fiókodban.
Egy vásárlás eltávolítása elrejti azt a listáról, de nem jelenti a vásárlás törlését. Ha el szeretnél állni a tranzakciótól, itt megtudhatod, mit tehetsz.
Fontos tudnivaló
A Vásárlási előzmények lapon értékelheted is a tranzakciót. Ehhez válaszd az [eladó értékelése] lehetőséget egy adott vásárlásnál. Csak egyszer fűzhetsz hozzá megjegyzést.