Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
A Vásárlási előzmények lap Vásárlás részletei menüpontjában gyorsan és egyszerűen hozzáférhetsz a megrendeléseddel kapcsolatos legfontosabb információkhoz.
A Vásárlási előzmények lap csak a bejelentkezés után látható
Ha regisztráció nélkül vásárolsz, a Vásárlási előzmények lap nem lesz elérhető. A vásárlásod részleteit tartalmazó linket e-mailben fogjuk elküldeni a megrendelés megerősítésével együtt.
- Itt tudod ellenőrizni a fizetésed státuszát. Például: Vásárlás kifizetve, Vásárlás nincs kifizetve, Fizetés függőben, Fizetés törölve.
- Miután kifizeted a vásárlást, aktiváljuk az idővonalat. Itt tudod ellenőrizni, hogy mi történik a küldeményeddel.
- Ha a [szállítás részletei lenyitása] gombra kattintasz, a következő információkat láthatod: szállítási mód, átvételi pont vagy kézbesítési cím és a címzett valamint a fuvarozó adatai, a küldemény száma - ha az eladó feladta.
- Ha törlöd a vásárlást, ez az információ jelenik meg. Ha már kifizetted a vásárlást, tájékoztatunk, hogy mi a következő lépés.
Ha nem töltöd ki a visszaküldési űrlapot, de az eladó valamilyen oknál fogva visszatéríti a pénzedet az Allegro Finance-on keresztül, akkor a visszatérítésről szóló információkat láthatod - többek között:- az eladó által visszatérített összeg státuszát
- a visszatérítés összegét
- a visszatérítés formáját, azaz hova érkezik meg pontosan a pénz
- a visszatérítés okát, az eladó megjegyzésével együtt (ha az eladó azt hozzáfűzte)
- a tételeket, amelyek után visszatérítést kapsz.
- Amikor kitöltöd a visszaküldési űrlapot és a [visszaküldés részleteinek lenyitása] gombra kattintasz, megjelenik az idővonalon a visszaküldés aktuális állapota. Például: Bejelentett visszaküldés, Visszaküldés az eladónál, Visszaküldés befejezve.
A visszaküldés részleteiben többek között a következőket találod:
- a küldemény számát és a fuvarozó nevét, valamint a visszaküldendő csomag nyomon követhetőségét
- a teljes visszatérítendő összeget
- a bejelentés dátumát és a visszaküldés azonosítószámát.
Itt találod például: az ajánlat címét, a vásárlás utáni információkat, az Újravásárlás opciót, a termék árát és a szállítási díjat.
- Ha az eladó bejelentkezési nevére kattintasz, egy új ablakban megjelennek a kapcsolattartási adatai
- Ha a [vásárlás részleteinek lenyitása] gombra kattintasz, ellenőrizheted:
- a megrendelés számát
- az eladónak küldött üzeneted tartalmát
- a fizetés módját, összegét, státuszát és azonosítóját
- a számlázási adatokat, ha megadtad azokat. A számlát is letöltheted, ha az eladó mellékeli a megrendelésedhez.
- Ezenkívül a vásárlás időpontjától megmutatjuk az ajánlatra vonatkozó információkat - kattints a [vásárlás utáni információk] opcióra.
Ide olyan opciókat tettünk elérhetővé, amelyek segítenek a vásárlás kezelésében, például:
Eladó értékelése
Ha értékelést teszel közzé, átnevezzük a műveletet Eladói értékelés megjelenítése megnevezésre.
Ha már eltelt 90 nap a vásárlás óta, akkor a Lejárt az értékelés ideje üzenet jelenik meg.
A vásárlás törlése
Ez az opció akkor aktív, ha még lehetséges a vásárlás törlése.
Vásárlási probléma jelentése
Ezzel az opcióval megtudod, meddig indíthatsz Vitát az eladóval.
Azt is elmondjuk, hogyan igényelhetsz pénzvisszatérítést az Allegro Protect segítségével.
Ha van már nyitott Vitád az Eladóval, megjelenik a Menj a Vitára menüpont.
Megmutatjuk továbbá a Vitád státuszára és az Allegro Protect-hez benyújtott kérelemre vonatkozó információkat is. Például: A vita megoldva, Kifizettük a pénzt az Allegro Protect-től.
A vásárlás elrejtése
Ha ezt az opciót választod, a vásárlás eltűnik a listádról. Ekkor már nem tudod visszaállítani.
Jó tudni: A vásárlás elrejtése nem jelenti azt, hogy törölted a vásárlást. Ha le szeretnéd mondani a vásárlást, lépj kapcsolatba az eladóval. További információk.