Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák {exampleOfTechStack}} használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Ha nem kapod meg a megrendelésed, először is győződj meg arról, hogy:
- az eladó megkapta a kifizetett összeget
- az ajánlatban megadott szállítási határidő letelt.
Vedd fel a kapcsolatot az eladóval, és érdeklődj a késedelem okáról, valamint kérd el a küldeményazonosítót és a rendelés feladásáról szóló visszaigazolást.
Ha a probléma továbbra sem oldódott meg, vagy az eladó nem válaszol az üzeneteidre:
- indíts vitát. Ezt legkorábban a vásárlás után 1 órával, de legkésőbb 2 évvel a vásárlás után teheted meg. Az eladónak 24 órája van a válaszadásra. Ha ezt elmulasztja, bekapcsolódunk a vitába. Ha szükséges, te is megkérhetsz bennünket, hogy kapcsolódjunk be.
- Ha a csomag a vita elindítása után érkezik meg hozzád, üzenetet küldünk neked. Ha nincs panaszod a kézbesített megrendeléssel kapcsolatban, 24 óra elteltével lezárjuk a vitát.
- Ha nem sikerül megállapodnod az eladóval, a vitát megoldatlannak jelölheted. Ekkor küldünk neked egy linket az Allegro Protect rövid online igénybejelentő űrlapjához.