Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Az Allegro Protect-ben akár 1 500 000 Ft visszatérítést is kaphatsz, ha a vásárlásod sikertelen az Allegrón. Ehhez nyiss egy Vitát az eladóval, és próbáld megoldani a problémát. Ha a Vita nem oldja meg a problémát, és megoldatlanként jelölöd meg, akkor egy rövid online kérelmet nyújthatsz be.
Ha nem kapod meg a megrendelést, és Vitát nyitsz Nem kaptam meg a terméket okkal, az Allegro Protect védelme már a megkezdésétől számított 7 nap után érvényes.
Visszatérítést kapsz, ha:
- az eladó nem oldja meg a vásárlással kapcsolatos problémádat a Vita során
- nem kapod meg azt a terméket, amiért fizettél
- az átvett termék nem felel meg a szerződésnek, vagy sérült
- hiányos rendelést kapsz
- visszaküldöd a terméket, és az eladó nem téríti vissza az árát.
Ha a megvásárolt termék nem felel meg a szerződésnek, sérült vagy hibás, és ezzel kapcsolatban panaszt szeretnél tenni, ne feledd, hogy az eladó kérheti, hogy visszaküldd a terméket, hogy ellenőrizni tudja. Az eladó fedezi a szállítási költségeket, ha helyt ad a reklamációnak.
Fogyasztói vásárlás esetén a vállalkozó saját költségén veszi át a terméket a fogyasztótól. Szintén ő viseli a termék javításának vagy cseréjének költségeit is, beleértve a postaköltségeket, a szállítást, a munkát és az anyagokat.
Ha a terméket saját költségedre visszaküldöd, jogodban áll az eladótól visszatérítést kérni. További információk.
Ha a vásárlást az Allegro Finance számlán keresztül fizeted, a szállítási költséget is visszatérítjük.
Mikor nem részesülhetsz az Allegro Protect előnyeiből
- Allegron kívül történt az értékesítés.
- Nem követed az Allegro-irányelveket, vagy tartozásod van az Allegro felé.
- Más típusú kártérítést kapsz az Allegro Protecten belüli termékekért (például visszatérítést az eladótól vagy a hitelkártya-biztosítótól).
- A vásárlást készpénzben fizetted az eladótól történő személyes átvétel során.
Az alábbiakban megtudhatod, melyek azok az áruk, amelyek nem felelnek meg a szerződésnek. Ez a táblázat azonban csak szemléltető jellegű, és Allegro Protect keretében visszatérítés igénylésekor előforduló leggyakoribb eseteket írja le. Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az egyes esetek alapos mérlegelése alapján igazságos döntéseket hozzunk.
Példa | Kérhetek-e kártérítést az Allegro Protect keretében? |
---|---|
A termék eltér az ajánlatban leírtaktól (például üres dobozt kaptál, vagy egy másik telefontípust) | Kérhetek-e kártérítést az Allegro Protect keretében? igen |
A kapott termék nem egyezik az eladó által megadott leírással (például használt, annak ellenére, hogy vadonatújnak írta le) | Kérhetek-e kártérítést az Allegro Protect keretében? igen |
A termék hamisítvány | Kérhetek-e kártérítést az Allegro Protect keretében? igen |
A termékből hiányoznak kulcsfontosságú alkatrészek vagy funkciók, annak ellenére, hogy az eladó az ajánlati leírásban tájékoztatást adott ezekről | Kérhetek-e kártérítést az Allegro Protect keretében? igen |
Annak ellenére, hogy 3 terméket vásároltál, csak 2 terméket kaptál | Kérhetek-e kártérítést az Allegro Protect keretében? igen – a hiányzó termékre |
Az eladó nem mellékelt számlát, nyugtát, vagy jótállási jegyet | Kérhetek-e kártérítést az Allegro Protect keretében? nem |
A terméken kisebb használati nyomok vannak, és használtnak írták le | Kérhetek-e kártérítést az Allegro Protect keretében? nem |
Részletes információkat az Allegro Protect Általános Szerződési Feltételek-ben találsz.