Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Ha egy eladó bejelentkezési neve mellett a következő információt látod: Felfüggesztett fiók, az azt jelenti, hogy az eladó jelenleg nem jeleníthet meg új ajánlatokat, és mi tisztázzuk vele a blokkolás okát.
Mit jelent ez a vevő számára
Még ha az eladó fiókja fel is van függesztve, köteles teljesíteni a megrendelésed. Ha ez nem lehetséges, az eladónak vissza kell térítenie Neked a vásárlás árát.
Nehézségek egy megrendeléssel kapcsolatban – mit tehetsz és hogyan segíthetünk Neked
Ha a megrendeléseddel kapcsolatban probléma merül fel, használd a Vita menüpontot. Ez a legjobb megoldás az eladóval való kommunikációra. A Viták a bejelentett nehézségek 98%-át megoldják!
A Vitákban figyelemmel kísérjük az eladó válaszadási idejét – erre 24 órája van, kivéve szombaton, vasárnap és ünnepnapokon. Ha az eladó nem válaszol a megadott időn belül, vedd igénybe a segítségünket. Elég, ha a Vitában rákattintasz [Segítségért fordulj az Allegróhoz], és mi csatlakozunk a beszélgetéshez.
Még a felfüggesztett fiókkal rendelkező eladók is megbízhatóan és időben teljesítik a legtöbb tranzakciót.
Védjük a vásárlásaidat
Ha nem sikerül megegyezned az eladóval, akkor a Vitát megoldatlannak jelölheted. Ekkor küldünk Neked egy linket egy rövid Allegro Protect űrlaphoz.