Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
- 1 órával a vásárlás után – a vevő kezdeményezheti a vitát
- 24 óra – ennyi idő áll az eladó rendelkezésére, hogy reagáljon a vevő felvetésére (szombat, vasárnap és a munkaszüneti napok kivételével). Attól a pillanattól számítjuk az időtartamot, amikor a vevő kezdeményezte a vitát (beleértve azokat a vitákat is, amikor a vevő nem hagy üzenetet). Ezt követően a vevő segítséget kérhet tőlünk.
- 7 nap – ha ez idő alatt nem születik megállapodás, a vevő a (nem kaptam meg a terméket) címmel megnyitott vitát megoldatlan címkével láthatja el.
- 14 nap – ezt követően a vevő bármilyen más okból kezdeményezett vitát megoldatlan címkével láthat el.
- 30 nap – ezt követően a vitát automatikusan megoldottnak jelöljük (kivéve, ha a vevő korábban másképp nem jelölte).
- vásárlástól számított 2 év (vagy 730 nap) – ezt követően vita már nem kezdeményezhető.
Emlékeztetjük a vevőt a folyamatban lévő vitára, és megkérdezzük, hogy sikerült-e a problémát megoldani. A vita érvényét veszti, ha nem kapunk róla tájékoztatást. Az érvényét vesztett vitát a vevő kezdeményezése után 30 nappal megoldottként lezárjuk.
A vitát automatikusan lezárjuk az alábbi esetekben:
- A vevő a következő okok miatt kezdeményezi a vitát:
- nem kaptam meg a terméket,
- probléma a vásárlás visszavonásával/lemondásával,
- nem történik meg a befizetés visszatérítése,
és az eladó a megrendelés teljes összegét visszatéríti a vevő számára az Allegro Finance portálon keresztül.
- A vevő a következő ok miatt kezdeményezett vitát: „Nem kaptam meg a terméket”, és miután ellenőriztük a csomag státuszát, kiderült, hogy a csomagot a vevő részére leszállították, és 24 órával a szállítást követően a vevő nem fűzött megjegyzést a vitához.
- Garantáljuk a vevő számára a kompenzációt az Allegro Protect segítségével, de az összeget nem terheljük az eladóra.
Segítünk a feleknek a megoldatlan viták megállapodással történő lezárásában. Ha a vevő a vitát megoldatlan címkével látja el, az automatikusan hozzánk kerül.
Ha az eladó 24 órán belül nem válaszol, mi is csatlakozunk a vitához.