Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
A küldemény státuszát ellenőrizheted:
- okostelefonon, az Allegro alkalmazásban – a Vásárlás részletei részen és a Csomagjaim fülön belüli vásárlási listá
- számítógépen – a Vásárlás részletei részen és a Csomagjaim fülön belüli vásárlási listá
- az e-mailes értesítésben
amennyiben az alábbi 2 feltétel teljesül:
- végrehajtod a szállítási és fizetési űrlap kitöltését, amennyiben az Allegro Finance számlán keresztül fizeted ki vásárlásod
- az eladó megadja a küldemény azonosítóját a Bankkártya opcióban.
Amennyiben ezek a feltételek teljesülnek, a rendelés alábbi alapadatait tekintheted meg a Vásárlási előzmények fülön található Vásárlás részletei részben:
- az eladó adatait
- az ajánlat címét és azonosítóját
- a vásárlás dátumát
- a kiválasztott szállítót
- a küldemény azonosítóját
- megrendelésed aktuális státuszát (Küldésre vár, Feladott, Szállítás alatt, Vedd át a csomagodat).
Kérheted az eladótól, hogy adja meg a küldemény azonosítóját, majd nyomon követheted csomagod a szállító weboldalán:
Ha csomagod késik
Értesítünk Téged, ha a csomag a vártnál később érkezik meg, az eladó vagy a szállító késése miatt. Erről az alábbi módokon fogsz értesülni:
- a Vásárlási előzmények fülön - a kiválasztott vásárlás mellett megjelenítjük a késedelmes csomagra vonatkozó üzenetet
- egy e-mailben
- egy értesítés az Allegro alkalmazásban.
Amikor a csomagod már úton van, tájékoztatni fogunk az új várható szállítási időpontról.
Az e-mail és az alkalmazáson belüli értesítések a csomagokra vonatkoznak - nem a megrendelésekre. Ez azt jelenti, hogy ha egy rendelésen belül több csomagot vársz, és valamelyik késik, mindegyikről külön értesítést küldünk. Minden értesítés a megrendelésben szereplő legdrágább termékre fog vonatkozni.
Ha egyetlen csomagot vársz, amely több megrendelés termékeit tartalmazza, késés esetén csak egy értesítést küldünk Neked.