Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Az Allegro felületén a fizetés minden egyes szakasza a megfelelő státusszal van jelölve. Ezt bármikor ellenőrizheted a Vásárlásaim lapon. Minden egyes vásárlás mellett láthatod a fizetés státuszát:
Befizetések státusza
- Megkezdve – az Allegro Finance felületen kezdetben minden befizetés státusza Megkezdve. A befizetés státusza általában néhány perc elteltével megváltozik (kártyás vagy gyors fizetési mód esetén). Ha a befizetés ellenére nem változik meg a státusz, nézd meg, hogy a pénz le lett-e már vonva a számládról. Ha a befizetés még nem lett levonva, törölheted a befizetést, ezután újból kezdeményezheted a Vásárlásaim lapon.
- Törölve – befizetésed a következő esetekben lehet Törölve státuszú:
- a pénzt nem fizetted be 7 napon belül, miután kiválasztottad a fizetés módját (5 nap, ha a kártyás fizetést választottad). Ha magad törölted a befizetést – ilyen esetben pénzvisszatérítési megbízást adunk, és visszatérítjük pénzedet arra a bankszámlára, amelyikről utaltad. Ne feledd, hogy az eladó ilyen esetben továbbra is elvárhatja Tőled a megkezdett tranzakció befejezését. Tájékozódj a szerződéstől való elállásról.
- a bank nem engedélyezte az általad kezdeményezett fizetési tranzakciót
- egy munkatársunk törölte a befizetésedet (a befizetés helyességével kapcsolatos megalapozott gyanú esetén). Ha a fizetés törölve lett, az eladó nem kapja meg a pénzt.
- Teljesült – a befizetés hibátlanul teljesült, továbbítottuk az eladónak.
- Nem sikerült – a bank elutasította a fizetési megbízásodat. A Vásárlási előzmények lapon tudod újból kezdeményezni.