Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
I. Ellenőrizd, hogy visszaküldheted-e a terméket
Ha vissza szeretnéd küldeni a terméket, ellenőrizd, hogy az eladó lehetővé teszi-e a visszaküldést az adott ajánlat esetében (egyes termékek, mint pl. az élelmiszerek nem küldhetők vissza – további információk), illetve mennyi időn belül küldheted vissza a terméket. Az eladó visszaküldési szabályzatát az ajánlat linkjére kattintva a Vásárlási előzmények lapon, valamint a vásárlás után küldött e-mailben találod.
A termék átvételétől számított 14 nap áll a rendelkezésedre a szerződéstől való elállásra, de az eladó meghosszabbíthatja ezt az időtartamot.
II. Töltsd ki a visszaküldési űrlapot
- Menj a Vásárlási előzmények lapra és kattints annak a megrendelésnek a [vásárlás részletei] opciójára, amelyből vissza szeretnéd küldeni a terméket. Ezután kattints a [vásárlás visszaküldése] gombra.
- Jelöld be a visszaküldeni kívánt termékeket és válaszd ki a listából a megfelelő indokot. A megrendelésben szereplő minden egyes termékhez külön visszaküldési okot is választhatsz.
- Töltsd ki az űrlapot - add meg benne a pénzvisszatérítéshez szükséges adatokat. Ezután kattints a [termékek visszaküldése] gombra.
- A következő oldalon jelöld be a visszaküldendő csomag feladási módját (Allegro Smart! vagy saját feladás).
Ellenőrizd az Allegro Smart! visszaküldési módot!
Nem mindig küldheted vissza a csomagot ugyanolyan módon, ahogy kaptad. Menj a módszerek listájához, és ellenőrizd a táblázatban, hogyan kell feladni a visszaküldendő csomagot a kézbesítés módjától függően.
III. Töltsd le a címiratot
Ha a visszaküldendő csomagra az Allegro Smart! feladási módot választod, generálni fogsz:
- egy címiratot - ha Magyarországról Lengyelországba vagy Magyarországról Csehországba küldöd vissza a termékeket. A visszaküldendő terméket bármelyik MPL POST ponton feladhatod.
- amikor Magyarországon területén küldöd vissza a termékeket – a visszaküldéshez megrendeljük Neked a futárt – de először töltsd ki a visszaküldési űrlapot, majd vedd fel velünk a kapcsolatot az űrlapon keresztül.
Az egy tranzakcióból származó több termék ingyenes visszaküldéséhez annyi kódot és címkét generálhatsz, ahány csomagban feladták a megrendelésed.
Értesítjük az eladót, hogy vissza szeretnéd küldeni a terméket és tájékoztatjuk a kiválasztott feladási módról.
A visszaküldési kódot vagy a feladási címkét a visszaküldendő vásárlás adatai között, a Vásárlási előzmények lapon találod.
A törvény értelmében, a szerződéstől való elállás pillanatától számítva 14 nap áll rendelkezésedre a termék feladására.
IV. Add fel a csomagot
Csomagold be biztonságosan a visszaküldendő csomagot és add fel a térképen ikonnal jelölt MPL POST pontok bármelyikén.
Nyomtasd ki a visszaküldési címkét és ragaszd rá a csomagra. A címkét a visszaküldési űrlapon, valamint e-mailben, a visszaküldés bejelentése után fogod megkapni.
Saját feladás
Ha az általunk engedélyezett ingyenes visszaküldési opciótól eltérő módon szeretné visszaküldeni a terméket, akkor a csomag feladása és kifizetése egyénileg történik.
Kell-e fizetnem az újbóli Allegro Smart! kiszállításért, ha nem sikerült átvennem a küldeményt és az visszakerült a feladóhoz
Az ingyenes szállítást az Allegro Smart! keretében csak egyszer veheted igénybe ugyan azon tranzakció során. Ha valamilyen oknál fogva nem tudtad átvenni a küldeményt és az visszakerült az eladóhoz, lépj kapcsolatba vele közvetlenül és egyeztessetek az ismételt kiszállítás módjáról.