Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák {exampleOfTechStack}} használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Július 3-a óta a DHL késéssel kézbesíti és fogadja a küldeményeket, valamint frissíti a csomagok állapotát. A szállító dolgozik a megoldáson. Amint a probléma megoldódik, frissítjük az információkat ezen az oldalon az Újdonságok alatt.
Mit jelent ez számodra
Ha DHL-kiszállításra vársz:
- futárszolgálattal, akkor a DHL alkalmazottai a probléma ellenére megpróbálják kézbesíteni a csomagokat. Előfordulhat, hogy a vásárlás pillanatában az ajánlatban feltüntetett várható szállítási időnél később érkeznek meg hozzád.
- átvételi pontra vagy csomagautomatába, akkor a szállító legalább 24 órával meghosszabbítja a csomag átvételének idejét, és amint a probléma megoldódott, megadja az átvételi kódot.
Ha a késés miatt vissza szeretnéd küldeni a csomagot, akkor megteheted a következő esetekben:
- Allegro Smart! keretein belül történő megrendeléseket ingyenesen visszaküldheted.
- Nem Allegro Smart! keretein belül történő megrendelések esetén a csomagot saját költségedre küldheted vissza. A késés miatt azonban panaszt nyújthatsz be közvetlenül a DHL weboldalán.