Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
A rendelésed feladása késhet, amennyiben a szállítási és fizetési űrlapot helytelenül töltötted ki. Ellenőrizd le az űrlapon megadott adatokat, találd meg a megfelelő rendelést a Vásárlási előzmények fülön, majd kattints a [vásárlás részletei] opcióra. Hibás információ esetén a lehető leghamarabb lépj kapcsolatba az eladóval.
Előfordul, hogy az eladó csupán késve adja fel a csomagot. Érdeklődj az eladónál, hogy mikor adta fel a csomagod:
- Lépj a Csomagjaim vagy a Vásárlási előzmények lapra.
- A megfelelő rendelés alatt kattints a [vásárlás részletei] opcióra.
- Nézd meg, mikor adták fel a csomagodat, és meg van-e adva a megrendelésed várható új kiszállítási ideje – vagy, ha nem látsz új dátumot, vedd fel a kapcsolatot az eladóval:
- az eladó elérhetőségeit az eladó adatai fülön találod.
- írj neki e-mailt vagy keresd telefonon.
Vedd figyelembe, hogy a hét vége felé feladott csomag a következő héten érkezhet meg.
A küldemény azonosítóját az adott rendelés részleteiben, a Küldeményed résznél találod. A küldemény azonosítója és a szállító neve mellett a csomag státuszát és előzményeit is megtalálod.
A küldemény azonosítóját csak abban az esetben látod, ha az Allegro Finance számlán keresztül fizettél, és az eladó a bankkártyán megadta a küldemény azonosítóját. Ha ez nem történt meg, vagy az Allegro Finance számlán kívül fizetettél, kérd meg az eladót, hogy küldje el a küldemény azonosítóját.
Ha nem éred el az eladót, próbálj megoldást találni a problémára a Vita opcióval.