Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák {exampleOfTechStack}} használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
A rendelésed feladása késhet, amennyiben a szállítási és fizetési űrlapot helytelenül töltötted ki. Ellenőrizd le az űrlapon megadott adatokat, találd meg a megfelelő rendelést a Vásárlási előzmények fülön, majd kattints a [vásárlás részletei] opcióra. Hibás információ esetén a lehető leghamarabb lépj kapcsolatba az eladóval.
Előfordul, hogy az eladó csupán késve adja fel a csomagot. Érdeklődj az eladónál, hogy mikor adta fel a csomagod:
- Lépj a Csomagjaim vagy a Vásárlási előzmények lapra.
- A megfelelő rendelés alatt kattints a [vásárlás részletei] opcióra.
- Nézd meg, mikor adták fel a csomagodat, és meg van-e adva a megrendelésed várható új kiszállítási ideje – vagy, ha nem látsz új dátumot, vedd fel a kapcsolatot az eladóval:
- az eladó elérhetőségeit az eladó adatai fülön találod.
- írj neki e-mailt vagy keresd telefonon.
Vedd figyelembe, hogy a hét vége felé feladott csomag a következő héten érkezhet meg.
A küldemény azonosítóját az adott rendelés részleteiben, a Küldeményed résznél találod. A küldemény azonosítója és a szállító neve mellett a csomag státuszát és előzményeit is megtalálod.
A küldemény azonosítóját csak abban az esetben látod, ha az Allegro Finance számlán keresztül fizettél, és az eladó a bankkártyán megadta a küldemény azonosítóját. Ha ez nem történt meg, vagy az Allegro Finance számlán kívül fizetettél, kérd meg az eladót, hogy küldje el a küldemény azonosítóját.
Ha nem éred el az eladót, próbálj megoldást találni a problémára a Vita opcióval.