Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
A vásárlás egyik szakasza a szállítási és fizetési mód kiválasztása. Mindent kényelmesen kitölthetsz azon az oldalon, amelyre a kosárból irányítunk.
Megadhatod:
- a küldemény címzettjének az adatait, azaz a címet, amelyre az eladó küldje a csomagot
- a szállítási módot
- a fizetési módot.
Ha a kosárból vásárolsz, először jelöld meg, melyik termékeket akarod megvenni, és kattints a [szállítás és fizetés] opcióra. A következő oldalon add meg a szállítási és fizetési módot.
Ellenőrizd, hogy helyesek-e az adatok, és fizesd ki a megrendelést. Ha előrefizetést választasz, teljesítsd a fizetést a kiválasztott módon.
Ha [vásárlás és fizetés] opcióval vásárolsz, kikerülöd a szállítási és fizetési űrlapot. Az adatokat és a szállítási és fizetési módot kitöltjük helyetted a korábbi tranzakcióid alapján.
Az eladó értesítést kap a vásárlásodról, az üzenetben minden információ szerepel. Az üzenetről Te is kapsz másolatot.
Mi a teendő sikertelen fizetés esetén
Ha nem sikerült a fizetésed, várj néhány percet, és próbáld meg újra a Vásárlási előzmények lapon.
- Lépj a Vásárlási előzmények lapra.
- Keresd ki a megrendelést, és fizesd ki újra.
További információk megadása az eladó részére a megrendelésről
Vásárláskor írhatsz az eladónak egy rövid üzenetet, amelyben további információkat adhatsz meg (megadhatod például a megrendelt termék színét vagy méretét).
Ezt a szállítási és fizetési mód megadásakor tudod megtenni, ha a Megjegyzések a vásárláshoz részben a [hozzáadás] opcióra kattintasz.
Ha fel akarod venni a kapcsolatot az eladóval a vásárlás után, a szükséges adatokat megtalálod:
- a vásárlásról e-mailben érkező értesítésben
- a Vásárlásaim lapon, a [vásárlás részletei] opcióra kattintva, az adott megrendelés mellett.
Hol lehet ellenőrizni a rendelés részleteit
A megrendelés részleteit a Vásárlásaim lapon vagy a vásárlásról szóló értesítésben találod.
Hogyan tudsz számlát kapni a vásárlásról
A címzett adatainak a megadásakor kattints a [számlát kérek] opcióra, és töltsd ki a cég adatait.