Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Ha hibázol megrendelés leadásakor, a Vásárlásaim lapon törölheted vásárlásodat. Bizonyos esetekben automatikusan is tudjuk törölni megrendelésedet.
Mikor tudod törölni a vásárlást
Hibás megrendelés törlésére csak addig van lehetőség, amíg az eladó:
- nem módosította a megrendelésed státuszát „Teljesítés folyamatban”, „Szállításra előkészítve” vagy „Elküldve” állapotúra.
- nem adja meg a megrendelésben a csomag követési számát.
Mivel a megrendelés törlése egyet jelent a szerződéstől való elállással, ezért – a jogszabályok értelmében – akkor élhetsz ezzel a lehetőséggel, ha fogyasztóként vásárolsz.
Mikor nem törölhető a vásárlás
Ha a Vásárlásaim lapon a vásárlás részleteiben nem látod a megrendelés törlési opciót, az azt jelenti, hogy:
- az eladónál már folyamatban van a megrendelés teljesítése – módosította a státuszát, vagy megadta a csomag nyomonkövetési számát
- letelt a vásárlás törlésére rendelkezésre álló idő
- a megrendelésben e-mailes szállítási mód lett kiválasztva – függetlenül attól, milyen kategóriában lett megvásárolva a termék
- az űrlapon a szállítási és fizetési opciónál bejelölted, hogy cég nevére igényelsz számlát
a vásárlás az alábbi kategóriák valamelyikében történt:
- Gyógyszer - ebben a kategóriában automatikusan sem törlünk megrendelést
- Befektetési termékek - például arany
- Ajándékkártyák
- Kódok
- Online játékok
- Hangoskönyvek
- E-könyvek.
Ha nem látod a vásárlás törlésének a lehetőségét, és el akarsz tőle állni, használhatod a Vásárlás visszaküldése opciót. Tudj meg többet erről a témáról.
Ha a megrendelésben nem elérhető ez az opció, vedd fel a kapcsolatot az eladóval.
Hogyan tudod törölni a vásárlást
- Lépj a Vásárlásaim lapra, és keresd meg a hibás megrendelést.
- A kiválasztott megrendelésen kattints a Vásárlás részletei opcióra.
- Kattints a [vásárlás törlése] opcióra.
- Válaszd ki a megrendelés törlésének az okát, és kattints még egyszer a [vásárlás törlése] opcióra.
- A vásárlásod törléséről szóló értesítést fogsz látni.
Amikor a vevő olyan vásárlást töröl, amelyet már kifizetett, az eladó 2 munkanapon belül köteles a megrendelés díját arra a kártyára vagy számlára visszatéríteni, amelyről a vásárlás díja ki lett fizetve. Ha az eladó már elküldte a megrendelésedet, a csomag visszaküldésére kér Téged.
Mikor töröljük vásárlásodat automatikusan
Amennyiben előrefizetést választasz, és nem fizeted ki a megrendelést a megadott határidőig, megrendelésedet automatikusan (azaz helyetted) töröljük. Ez történik:
- 7 nap elteltével – hagyományos átutalástól eltérő fizetési mód esetén
- 14 nap elteltével – amennyiben vásárláskor az előre fizetés hagyományos átutalással fizetési módot választod.
Az eladó meghatározhat egyedi határidőt, amely után vásárlásodat töröljük.
Az eladó által meghatározott idő nem lehet 7 napnál rövidebb, sem 30 napnál hosszabb. Vásárlásod automatikus törlése után e-mailben értesítünk vásárlásod törléséről.
Mit nem tehetsz törölt vásárlással
Függetlenül attól, hogy te törlöd-e a rendelést, vagy mi tesszük ezt automatikusan, a törlés után:
- nem fizetheted ki a vásárlást
- nem adhatsz értékelést az eladóról erre a tranzakcióra vonatkozóan
- nem nyithatsz Vitát – ez kizárólag kifizetetlen és törölt vásárlásokra vonatkozik.
Megrendelés lemondása egy limitált ajánlatból
Limitált ajánlatok esetén csak az eladó által meghatározott számú terméket vásárolhatsz. Ez összhangban van a szabályzatunkkal, és minden fiókodra vonatkozik. Ha egy adott ajánlatban több darabot próbálsz vásárolni, mint amennyit meg van engedve – egy üzenetet fogsz látni, hogy ezt nem teheted meg.
Amikor egy limitált ajánlatból vásárolsz, és azt lemondod, vagy nem fizeted ki – előfordulhat, hogy nem tudsz újra terméket vásárolni az adott ajánlatból. Ez akkor történik meg, ha az eladó által megadott maximális darabszámot már kimerítetted.
Ezért, ha hibát követsz el a limitált ajánlatban történő megrendelésedben, vagy ha az ilyen ajánlatban szereplő termék kifizetése meghiúsul, de a megvásárolt terméket mégis szeretnéd megkapni – ismételd meg a fizetést, vagy lépj kapcsolatba közvetlenül az eladóval.