Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Az Allegrón a vásárlásért fizethetsz kártyával. Ezt háromféleképpen teheted meg attól függően, hogy elmentettél-e egy (vagy több) bankkártyát a beállításokban.
Hogyan tudsz kártyával fizetni, ha nincs mentett kártya a fiókodban
- Válaszd ki a bankkártya lehetőséget a Szállítás és fizetés űrlapon.
- Add meg a kártyaadatokat: a kártyaszámot, a lejárati időt és a CVV2/CVC2 kódot. Ezután:
- kattints a [csak egyszer használom] gombra, ha csak egyszer akarod ezt a kártyát használni
- kattints a [használom és elmentem későbbre] gombra, ha el akarod menteni a kártyaadatokat.Kattints a [vásárolok és fizetek] gombra.
Hogyan tudsz kártyával fizetni, ha van mentett kártya a fiókodban
Csak annyit kell tenned, hogy rákattintasz a bankkártya gombra a Szállítás és fizetési űrlapon. Ezután kattints a [vásárolok és fizetek] gombra.
Ha szeretnél még egy kártyát hozzáadni, kattints az [opciók] gombra. További információk itt.
Hogyan tudsz kártyával fizetni, ha több kártya van elmentve a fiókodban
- Válaszd ki a bankkártya lehetőséget a Szállítás és fizetés űrlapon.
- Válaszd ki az egyik mentett kártyát, vagy adj hozzá egy újat (erről itt tudhatsz meg többet).
- Kattints a [vásárolok és fizetek] gombra.
Miért érdemes megfontolni a bankkártyaadatok elmentését
Ha elmented a bankkártyád adatait, a következő vásárlásnál nem kell újból megadnod azokat. Használhatod a gyors vásárlást is, a [vásárolok és fizetek] lehetőség már az ajánlati oldalon megjelenik. Így egyetlen kattintással vásárolhatsz.
Miért utasították el a fizetést
A fizetés elutasításának oka a bankodtól származó engedélyezés hiánya vagy a további 3D biztonsági hitelesítéssel fennálló probléma lehet. Ha a Vásárlási előzmények lapon látod a megrendelésedet a sikertelen fizetésre vonatkozó információkkal együtt, és a pénzt nem vették le a számládról, próbáld meg újra a fizetést. Ha a fizetést ismét elutasítják, vedd fel velünk a kapcsolatot – a kapcsolatfelvétel gombot a cikk alatt találod.
Mi történik akkor, ha a fizetés sikertelenként van jelölve, de a pénzt levették a számlámról
Vedd fel a kapcsolatot a bankoddal. A bank általában zárolja a számládon a fizetéshez szükséges összeget, és a zárolást néhány munkanapon belül oldja fel.
Mi a teendő, ha más problémám van a kártyás fizetéssel
- Nem látod a megrendelést a Vásárlási előzmények lapon.
- Nem tudod használni az elmentett bankkártyát.
- A megrendelés véglegesítésekor nem működik a [használom] gomb.
- Egy ilyen üzenetet kapsz: Nincs kapcsolat a bankkal.
Mit tehetsz
- Töröld a böngésző gyorsítótárát és a sütiket.
- Ellenőrizd, hogy ez a probléma jelentkezik-e más böngészővel vagy más eszközökkel is.
- Távolíts el minden kártyát, amelyet elmentettél az Allegrón.
Ha ezek a lépések nem járnak eredménnyel, küldd el nekünk a kártyaszámod első 6 és utolsó 4 számjegyét, és készíts képernyőképet minden műveletről, miközben fizetni próbálsz. A cikk alatt találod a [vedd fel velünk a kapcsolatot] gombot.