Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
A fizetés állapota Törölve lehet, ha:
- a fizetés nem történt meg a fizetési mód kiválasztását követő 7 napon belül
- törölted a fizetést (ebben az esetben az összeget visszautaljuk arra a bankszámlára, amelyről fizettél)
- a bank nem fogadta el a fizetést
- alkalmazottja törölte a fizetést (ez akkor történhet meg, ha a fizetés hibásnak tűnik).
Ha törlöd a fizetést, az eladó nem kapja meg a pénzösszeget. Ne feledd, hogy az eladó továbbra is kérheti a tranzakció véglegesítését. További információ a megállapodástól való elállásról.
Mi a teendő ezután
- Ha a fizetés Törölve van, és a bankszámlád terhelése még nem történt meg, megpróbálhatod újra elvégezni a fizetést. Ehhez nyisd meg a Vásárlási előzmények oldalt, és a ki nem fizetett rendelés mellett kattints a [fizetés újrapróbálása] lehetőségre.
- Ha a fizetés Törölve van, és a bankszámlád terhelése megtörtént, akkor ugyanarra a bankszámlára kapod meg a visszatérítést.
Minden fizetés végrehajtása a Függőben állapottal kezdődik
Ha az állapota nem változik, ellenőrizd, hogy megtörtént-e a bankszámlád megterhelése. Ha nem, próbáld meg újra elvégezni a fizetést. Ehhez:
- Nyisd meg a Vásárlási előzmények fület.
- A ki nem fizetett rendelés mellett kattints a [fizetés újrapróbálása] lehetőségre.
- Válaszd ki a szállítási és fizetési módot – az eddigiektől eltérő módokat is választhatsz.