Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
A fizetés állapota Törölve lehet, ha:
- a fizetés nem történt meg a fizetési mód kiválasztását követő 7 napon belül
- törölted a fizetést (ebben az esetben az összeget visszautaljuk arra a bankszámlára, amelyről fizettél)
- a bank nem fogadta el a fizetést
- alkalmazottja törölte a fizetést (ez akkor történhet meg, ha a fizetés hibásnak tűnik).
Ha törlöd a fizetést, az eladó nem kapja meg a pénzösszeget. Ne feledd, hogy az eladó továbbra is kérheti a tranzakció véglegesítését. További információ a megállapodástól való elállásról.
Mi a teendő ezután
- Ha a fizetés Törölve van, és a bankszámlád terhelése még nem történt meg, megpróbálhatod újra elvégezni a fizetést. Ehhez nyisd meg a Vásárlási előzmények oldalt, és a ki nem fizetett rendelés mellett kattints a [fizetés újrapróbálása] lehetőségre.
- Ha a fizetés Törölve van, és a bankszámlád terhelése megtörtént, akkor ugyanarra a bankszámlára kapod meg a visszatérítést.
Minden fizetés végrehajtása a Függőben állapottal kezdődik
Ha az állapota nem változik, ellenőrizd, hogy megtörtént-e a bankszámlád megterhelése. Ha nem, próbáld meg újra elvégezni a fizetést. Ehhez:
- Nyisd meg a Vásárlási előzmények fület.
- A ki nem fizetett rendelés mellett kattints a [fizetés újrapróbálása] lehetőségre.
- Válaszd ki a szállítási és fizetési módot – az eddigiektől eltérő módokat is választhatsz.