Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Ha nem tudsz bejelentkezni
- Ellenőrizd, hogy helyesen írtad be a felhasználónevet, e-mail címet, telefonszámot és a jelszót. Nézd meg, hogy nincs bekapcsolva a billentyűzeten a Caps Lock gomb (nagybetűk) vagy a Ctrl+Shift billentyűkombináció (az y és z betűk felcserélése).
- Ellenőrizd, hogy nem a használt böngésző okozza-e a problémát. Lehet, hogy új jelszavad van, míg a böngészőben a régi jelszó van elmentve. Ha igen – ellenőrizd a böngészőben a jelszavak és hozzászólások mentése beállításait.
- Ha elfelejtetted a jelszót – ellenőrizd, hogyan tudod azt megváltoztatni vagy új jelszót létrehozni.
Ha kétlépcsős hitelesítést használsz – olvasd el ezt a cikket. Ott további információkat találsz a kétlépcsős hitelesítésről.
Az Allegro alkalmazásba történő bejelentkezéskor
Ha az Allegro alkalmazásba történő bejelentkezéskor hibás adatokat adsz meg, a következő üzenet jelenik meg: Helytelen felhasználónév, e-mail cím vagy jelszó.
Az ötödik sikertelen bejelentkezési kísérletet követően zároljuk az Allegro alkalmazást. Automatikusan feloldjuk az alkalmazás zárolását, ha a helyes adatok megadásával sikeresen bejelentkezel a böngészőben az Allegro-fiókodba. A böngészőt a telefonon vagy a számítógépen használhatod.
Böngészőn történő bejelentkezés
Ha a böngészőn történő bejelentkezéskor hibás adatokat adsz meg, a következő üzenet jelenik meg: Helytelen felhasználónév, e-mail cím vagy jelszó.
Az ötödik sikertelen bejelentkezési kísérletet követően a következő információ jelenik meg: Captcha megoldás szükséges. Kattints a jobb alsó sarokban a reCaptcha jelre és oldd meg a feladatot:
Ha sikeresen végrehajtod a feladatot, lehetőséget biztosítunk az adatok újbóli megadására. Ha hibázol, a reCaptcha új feladatokat mutat egészen addig, amíg nem adod meg a helyes választ.
Ha nem sikerül végrehajtani a feladatot, inaktiváljuk a bejelentkezési űrlapot. A [bejelentkezés] gomb szürke színűre változik. A gomb újbóli aktiválásához töltsd be újra a bejelentkezési oldalt.
Ha többször is hibás bejelentkezési adatokat adsz meg, a reCaptcha védelem akkor is megjelenik, amikor sikerül helyesen megadnod a felhasználónevet és a jelszót. A feladat megoldása után bejelentkezhetsz a fiókba.