Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák {exampleOfTechStack}} használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Miért kell fizetnem a szállításért, ha Smart! jelvényes ajánlatokból származó termékek vannak a kosaramban?
Az Allegro Smart! jelvényes ajánlatokból származó termékek szállítási költségét neked kell fizetned, ha:
- az egyik eladónál leadott megrendelésednek szállítási költsége meghaladja a 20 000 Ft-ot, vagy
- a kosaradban egy vagy több termék található ugyanattól az eladótól, amelyek összértéke alacsonyabb, mint:
- 5000 Ft – csomagautomatába és átvételi pontra
- 9000 Ft – futárszolgálattal történő kézbesítés esetén.
Nem vettem át a Smart! csomagot, és visszaküldték az eladónak. Fizetnem kell egy újabb szállításért?
Igen! Az ingyenes Allegro Smart! kézbesítést csak egyszer, egy tranzakcióhoz veheted igénybe. Abban az esetben, ha nem vetted át a csomagot, és az visszakerült az eladóhoz, vedd fel vele közvetlenül a kapcsolatot, és egyeztess egy másik szállítás részleteiről.
Igénybe vehetem az ingyenes Allegro Smart! kézbesítést, ha a kézbesítési módot utánvétes fizetéssel választom?
A szállítás ingyenes lesz, de az utánvétes fizetés kiegészítő szolgáltatásnak számít. Csomagonként 490 Ft-ba kerül egy megrendelésben.
Nézd meg, mely szállítási lehetőségek érhetők el utánvétes fizetéssel az Allegro Smart! szolgáltatáson belül!
Miért tüntettétek fel a szállítási díjat a számlán az Allegro Smart! megrendelésemnél?
Az Allegro Smart! használata esetén nem kell fizetned a szállításért – ezt a költséget mi és az eladó fedezzük. Ezért az eladó fizetési módjától függően számlát vagy nyugtát állíthat ki neked:
- ami nem tartalmazza a szállítási díjakat
- amely tartalmazza a szállítási költségeket, amelyeket a szállítóval vagy velünk számolnak el.
Számodra a fenti esetek egyikében sem jelentkeznek többletdíjak.