Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Hogyan lehet panaszt benyújtani
Ha az elállási határidő még nem telt el, a terméket a visszaküldési űrlap felhasználásával küldheted vissza. Ez olyan hosszú ideig áll rendelkezésre, amit az eladó megadott a termék visszaküldési feltételeiben.
Ha az elállási határidő lejárt, a termék hibája miatt a vásárlás részleteiben látható [Probléma bejelentése] gombra kattintva reklamálhatsz. A bejelentésedet vita útján továbbítjuk az eladónak.
Ha a termék, amit kaptál hibás, és ez az átvételtől számított 2 éven belül nyilvánvalóvá válik, akkor jogod van a jótállás keretében reklamációt benyújtani. Első körben a termék javítását vagy cseréjét kérheted. A termék átadásától számított 6 hónapon belül az eladót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba a Te hibádból keletkezett. Ezt követően a vevő kötelessége annak bizonyítása, hogy a hiba már a termék átadásakor is fennállt. Csak akkor tehető árleszállításra vagy elállásra vonatkozó nyilatkozatot, ha:
- az eladó elmulasztotta vagy megtagadta a termék kijavítását
- a hiba ismételten jelentkezik
- a hiba súlyos szerződésszegést jelent
- nyilvánvaló, hogy a hiba nem, vagy csak a vevő számára jelentős akadályokkal lesz kijavítva.
Ha az eladó elfogadja a követeléseidet, köteles kifizetni a Téged terhelő összes költséget (azaz a szállítási költségeket is). Ha azonban elutasítja azokat, akkor a terméket vissza kell küldenie Neked. Ekkor bíróság előtt érvényesítheted követelésed.
A panasz kivizsgálási ideje
Az Allegro.hu visszaküldési szabályzata szerint az eladónak a panaszod kézhezvételétől számítva 14 nap áll rendelkezésére, hogy válaszoljon.
Ha az eladó a megadott időn belül nem veszi figyelembe a panaszod, akkor az Allegro.hu Általános Szerződési Feltételeinek megfelelően feltételezzük, hogy az eladó jogosnak ismeri el a reklamációd.
A termék visszaküldése az eladónak
A szerződéstől elállás esetén:
Ha reklamáció keretében visszaküldesz egy terméket, köteles vagy azt megfelelően megóvni. Ez általában nem azt jelenti, hogy az eredeti csomagolásban kell visszaküldened. A küldeményhez nem vagy köteles nyugtát sem mellékelni.
Az elállási időn túli reklamáció esetén:
A vevő köteles a terméket az eladó rendelkezésére bocsátani, és az eladó köteles a meghirdetett terméket a vevőtől átvenni, ha annak ellenőrzése szükséges a reklamáció elbírálásához. Az eladó dönti el, hogy a terméket átveszi-e a vevőtől, és ha igen, milyen módon. Ha problémád van a termékkel kapcsolatos reklamációval, kérjük, indíts Vitát.