Gondoskodunk az adataid védelméről
Sütik és kapcsolódó technológiák (pl. képpontok, SDK) használatával, valamint személyes adataid (pl. egyedi azonosítók, böngészőadatok) kezelése által jobban a te igényeidhez tudjuk igazítani a megjelenített tartalmat.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és feldolgozásához, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, még könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Europe Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi tájékoztatóiban találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
A személyes adataidat azért dolgozzuk fel, hogy megkönnyítsük weboldalaink használatát.Az adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.Hozzájárulásod önkéntes, és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Ebből a cikkből megtudhatod:
- Hogy működik
- Hogyan kapcsold be a kétlépcsős bejelentkezést SMS kódok használatával
- Hogyan kapcsold be a kétlépcsős bejelentkezést alkalmazás használatával
- Hogyan kapcsold ki a kétlépcsős bejelentkezést
- Hogy minden egyes bejelentkezéskor meg kell-e adni kódot
- Hogyan add meg a készüléket, megbízható készülékként a „Kétlépcsős bejelentkezés” lapon
- Hogyan add meg a készüléket, megbízható készülékként bejelentkezéskor
- Hogyan tudod módosítani a kétlépcsős bejelentkezéshez megadott telefonszámot
Kétlépcsős bejelentkezés és bejelentkezés telefonszámmal
Ha a fiókodban be van kapcsolva a bejelentkezés telefonszámmal opció, nem fogod tudni bekapcsolni hozzá a kétlépcsős bejelentkezést.
Hogyan kapcsold be a kétlépcsős bejelentkezést SMS kódok használatával
- Nyisd meg a Kétlépcsős bejelentkezés lapot, és kattints a [kezdjük] opcióra.
- Jelöld be, hogy szeretnél SMS-ben kódokat kapni. Ezután kattints a [tovább] opcióra.
- Add meg azt a telefonszámot, amelyre SMS-t szeretnél kapni a kóddal. Kiválaszthatod a listáról a fiókodhoz rendelt telefonszámot, ha van ilyen, vagy megadhatsz új telefonszámot. Ezután kattints a [kód küldése] opcióra.
- Add meg az SMS-ben kapott kódot.
- Kattints a [bekapcsolás] opcióra. Kész!
Hogyan kapcsold be a kétlépcsős bejelentkezést alkalmazás használatával
- Nyisd meg a Kétlépcsős bejelentkezés lapot, és kattints a [kezdjük] opcióra.
- Jelöld be, hogy alkalmazással szeretnél kódot generálni. Ezután kattints a [tovább] opcióra.
- Határozd meg, milyen készüléken fogsz kódot generálni. Ezután kattints a [tovább] opcióra. Ha jelenleg ezt a készüléket használod, automatikusan felismerjük. Akkor rögtön a QR-kódos ablakra irányítunk.
- Nyisd meg a kódgeneráló alkalmazást, és olvasd be a QR-kódot. Ha nem tudod beolvasni, válaszd ki a Kód megmutatása opciót, és írd be az alkalmazásba. Ezután kattints a [tovább] opcióra.
- Add meg a kódot az alkalmazásból.
- Kattints a [bekapcsolás] opcióra.
- Biztonsági okokból add meg a telefonszámot, amelyre SMS-kódokat szeretnél kapni abban az esetben, ha nem férsz hozzá az alkalmazáshoz. Kiválaszthatod a listáról a fiókodhoz rendelt telefonszámot, ha van ilyen, vagy megadhatsz új telefonszámot. Ezután kattints a [kód küldése] opcióra.
- Add meg az SMS-ben kapott kódot. Kész!
Hogyan kapcsold ki a kétlépcsős bejelentkezést
- Nyisd meg a Kétlépcsős bejelentkezés lapot.
- A kétlépcsős bejelentkezés bekapcsolva értesítés mellett kattints a [kikapcsolás] opcióra.
- Erősítsd meg választásodat. Kész!
Hogy minden egyes bejelentkezéskor meg kell-e adni kódot
Nem. Elég, ha megbízhatóként adod meg a készülékedet. Ezt a Kétlépcsős bejelentkezés lapon vagy bejelentkezéskor tudod megtenni. Megbízható készülék használatakor, nem szükséges SMS-kódot vagy alkalmazásban generált kódot megadni.
A készülék megbízhatóként történő megadása, az általad használt böngészővel van összefüggésben. A böngésző (cookie fájlok) megtisztítása vagy a beállítások módosítása után a készülékedet nem ismerjük fel megbízhatóként, ezért bejelentkezéskor mindenképpen meg kell adni kódot. Amikor privát módot használsz a böngésződben, a kódra minden alkalommal szükséged lesz.
Hogyan add meg a készüléket, megbízható készülékként a „Kétlépcsős bejelentkezés” lapon
- Nyisd meg a Kétlépcsős bejelentkezés lapot azon a készüléken, amelyet megbízhatóként szeretnél megadni.
- A „Megbízható készülékek” részben kattints a [megadás megbízható készülékként] opcióra.
Hogyan add meg a készüléket, megbízható készülékként bejelentkezéskor
Amikor arról a készülékről jelentkezel be az Allegro fiókodba, amelyiket megbízhatóként szeretnél megadni, jelöld be az Ezen a készüléken ne kérj kódot opciót.
Hogyan tudod módosítani a kétlépcsős bejelentkezéshez megadott telefonszámot
- Nyisd meg a Kétlépcsős bejelentkezés lapot.
- Az SMS üzenet részben kattints a [beállítások módosítása] opcióra.
- A telefonszámnál kattints a [szám módosítása] opcióra.
- Add meg az új telefonszámot, és kattints a [kód küldése] opcióra.
- Írd be a megadott telefonszámra érkező kódot.
- Kattints a [telefonszám módosítása] opcióra. Kész!