Gondoskodunk az adataid védelméről
A sütik és a kapcsolódó technológiák {exampleOfTechStack}} használatával, valamint a személyes adataid (például az egyedi azonosítók, a böngészőadatok) feldolgozásával a megjelenített tartalmat jobban az igényeidhez tudjuk igazítani.Azzal, hogy hozzájárulsz az adatok tárolásához az általad használt eszközön, valamint az adatok eléréséhez és kezeléséhez, beleértve a profilalkotást, ill. a piaci és statisztikai elemzést, könnyebben találhatod meg az Allegro felületén pontosan azt, amit keresel és amire szükséged van.Az adataid kezelője az Allegro, illetve bizonyos esetekben partnereink (10 partner), köztük „IAB Trusted Partners” minősítésű partnerek (2 partner). A személyes adatok partnereink által végzett kezelésének céljairól partnereink adatvédelmi szabályzatában találsz további információkat.
Információk tárolása és/vagy elérése egy eszközön. Személyre szabott hirdetés és tartalom, hirdetés- és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés. Biztonság, visszaélések megakadályozása és észlelése, hibajavítás. Hirdetés és tartalom megjelenítése és bemutatása. Adatvédelmi lehetőségek mentése és kommunikációja. Más adatforrásokból származó adatok párosítása és kombinálása. Különböző eszközök összekapcsolása. Eszközök azonosítása automatikusan továbbított információk alapján.
Személyes adataidat weboldalaink használatának megkönnyítése céljából is kezeljükAz adatkezelés céljait részletesen ismertetjük a „HOZZÁJÁRULÁSAIM MÓDOSÍTÁSA” gomb alatti beállításokban és a Sütiszabályzatban.A hozzájárulás önkéntes és 12 hónapig érvényes. Bármikor visszavonhatod vagy megújíthatod a főoldalon található Sütibeállítások lapon. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.
Leírás
PzKpfw VI Tiger 131 COBI 2556 . Egy olyan harckocsi, amelyet minden amatőr páncélos fegyverrajongó és a WOT játékosok is felismernek. A gépből csak egy példány maradt meg a hajnalban, és egy angliai múzeumban is megtekinthető.
Gyakran előfordul, hogy ezeknek a tankoknak a legénysége meghibásodás vagy meghibásodás esetén a harc miatt felrobbantotta a járművet, hogy ne kerüljön az ellenség kezébe. Az ilyen intézkedések ellenére nem sikerült elkerülni a homlok elvesztését az oroszok javára. Egyébként. A jármű egyik harckocsizójának történeteiből, aki Lengyelországban élt a háború után, azt mesélte, hogy a tűzharc során, amikor a lövedékek nem szegezték a páncélt, hatalmas nyomás keletkezett benne, amely bedugta a fülét, és egy ilyen támadást mentálisan is nehéz volt elviselni. Ismertek olyan esetek a keleti frontról, amikor a T-34-es legénysége a tigriseket látva tankokat hagyott maga után és elmenekült.
Az építőkocka szett egy újabb kiadás, amely még jobb leképezés, mint az eredeti. A Cobi cég egyre jobban megbirkózik a részletekkel. Ez a „macska” változat 850 db-ot tartalmaz. építőkockák, ami 50 db-ot jelent több, mint a Cobi 2538 verzió.
Ebben a készletben megtalálható: nyitható motorakna, parancsnoki és ágyús-rakodó aknák, mozgatható löveggel és forgó kerekekkel és lánctalpakkal rendelkezik. És természetesen az építőkockák egyes elemei megfelelő nyomtatással rendelkeznek. Ez a modell az első gyártási sorozatok korai leképezése, mivel két, egyenként három füstgránátvetőből vagy aknavetőből álló készletet szereltek fel a toronyra.
A németek már a 30-as évek elején gondolkodtak az új harckocsik tervezésén, de a T-34-es megjelenése a fronton egy olyan gép gyártását eredményezte, amely képes lesz az ellenfél legyőzésére. Így 1942-ben a Henschel üzemeiben megkezdődött a gyártás és az összeszerelés. Ahogy az a PzKpfw VI harckocsik gyártása során lenni szokott, számos változtatást és módosítást hajtottak végre egészen 1944-ig. A vastag elülső páncélzat mellett a gép Flak kal légvédelmi löveggel is rendelkezett. 88 mm-es pogromot vetettek a szovjet gépek között. Érdekesség, hogy az első prototípusokat Lengyelországban tesztelték Kętrzynben.
A harckocsi különböző módosításokkal rendelkezett, amelyek a mielcei gyár által gyártott példányokon is láthatóak. A módosítások a toronyra vonatkoztak, amelynek oldalán egy vészkijárati akna, egy kézifegyver-tűzvezető nyílás, egy periszkóp, egy lőtéri nyílás, egy parancsnoki aknagyűrű, egy géppuska és a lánctalpas elemek összeszerelésére szolgáló fogantyúk voltak. Az ágyú pedig az újabb (utolsó) változatban az ágyú kimeneti fékjével rendelkezett.
A törzs módosította az első sárvédőket, a világítást, a kipufogóvédők formáját, a vezető periszkópját és a vontatóköteleket. Az első példányok kémények voltak, amelyek lehetővé tették számukra, hogy a fenéken pancsoljanak.
A rossz hírnévnek örvendő és hihetetlen rémületet keltő Tigrisek több mint 10300 szövetséges harckocsit és 11380 ágyút semmisítettek meg 1725 db saját veszteséggel. (Forrás: Wikipédia)
Különbségek a Tiger 2556 és 2538 között. Az első változat 90 mm-es füstgránátvetővel vagy aknavetővel rendelkezik, és a tank hátulján égéstermék-elvezető csövek vannak felszerelve, és 50 db-tal több építőkocka van.
Modell méretei (h x sz x m): 29,5 cm (11.6”) x 12,5 cm (4.9”) x 11 cm (4.3”)
Néhány szöveg automatikusan lett lefordítva. Tudasd velünk, ha nyelvhelyességi hibát veszel észre!