Kérdése van?

Az Allegro Kft. 1990-ben alakult, azzal a céllal, hogy egészségügyi szolgáltató partnerei számára flexibilis, gyors és hatékony kereskedelmi és szervizszolgáltatásokat végezzen. Szervizeseink több mint 20 évnyi tapasztalattal állnak ügyfeleink rendelkezésére, munkájukat közel 30 évnyi menedzsment és vállalati értékesítési tapasztalattal rendelkező csapat támogatja.

 

Szolgáltatásaink az alábbi előnyöket nyújtják műszergazdálkodás terén:

 

Sokoldalúság
Cégünk nemcsak egészségügyi készülékek közel teljes palettájának átfogó szervizével és az arra minősített eszközök időszakos felülvizsgálatával –, hanem az azokhoz kapcsolódó fogyóeszközök értékesítésével, kórházi bútorzat szervizelésével és kereskedelmével, valamint egészségügyi gépek, berendezések, továbbá orvosi eszközök értékesítésével is áll partnerei rendelkezésére.

 

Gazdaságosság/Kiszámíthatóság
Cégünk egyetlen szervizpartnerként  az adminisztrációt és az átfutási időket is csökkentve egy partneren keresztül tud megvalósulni minden javítási és karbantartási feladat, legyen szó orvostechnikai vagy gyógyászatot kiszolgáló eszközökről.
Kollégáink gyártói tréningeken szerzett tapasztalatukkal, a gyári javítási előírások betartásával folytatják a javításokat, karbantartásokat.

 

Pontosság/Megbízhatóság
Kiemelt figyelmet fordítunk munkánk során a pontosságra, legyen szó, javításról, karbantartásról vagy dokumentációról. Cégünk nyilvántartja, adatbázisba rendezi és partnerei számára elérhetővé teszi a szerződés körébe bevont eszközök szerviztörténetét, így a későbbiekben évekre visszamenőleg követhetővé válik egy-egy műszer pontos története. Munkáját diszpécserszolgálatunk segíti, amely biztosítja, hogy a hozzánk eljuttatott hibabejelentések mindegyike a vállalt határidőn belül, a megkívánt minőségben, az elvárt dokumentációval elkészüljön.

Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!